24. 5. 2013

Osmá karta tarotu


http://jasana.blog.cz/0705/taroty-i

Každý, kdo si tu kartu vytáhl, bál se. Já ne. Vím, že neznačí odchod fyzický, ale hlavně psychický. Znamená změnu, i když v počátcích rozhodně nepříjemnou. A po ní přichází nový začátek. Vytáhnu si ji pokaždé, když se blíží rozchod. Nechápu, jak to funguje, ale prostě je to tak.

Nepsala jsem dlouho články, i když bylo o čem. Jen má nálada nebyla. Ani teď moc není, ale přesvědčení, že zítřek bude lepší mám, a tak jsem se rozhodla zas něco připsat ;)
Celý můj život, jak jsem ho znala doposud, se velmi pomalu ale jistě mění. Skoro bych byla radši, kdyby se to tak nevleklo. Někdy mi připadá, že jsem vážně vyspělejší a konečně vím, co od života chci. A za dva dny na to mě přepadne depka z toho, že vůbec nevím, co budu dělat. Šílený!! :-P Naštěstí se tyhle změny nálad odehrávají jen ve mně, na lidi okolo se směju stále stejně jako kdykoliv předtím.

Po většinu času dělám věci, které musím, chodím ven a komunikuji s lidmi, ale nic mi to nedává. Jsem prázdná, zmatená, někdy naštvaná a jindy smutná. Tak jsem se rozhodla, že si v tom životě pořádně uklidím a začala jsem ve svém pokoji. Ale už mě to nebaví :D Tohle uklízení zbytků života i nedodělků z reality bude trvat déle, než jsem si myslela. A doufám, že potom konečně zahlédnu cestu, kudy kam ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)