28. 2. 2013

Kosmetika na cesty - zimní verze

Nejsouhrnnější ukázkou toho, co používám, když chci být "pojištěna" proti omrznutí, neodbýt péči o pleť a zároveň ušetřit místo v kabelce/tašce/batohu/... je výbava, kterou jsem si vzala na hory. Fotku jsem pořizovala ještě před odjezdem, ale pak vše probíhalo dost chaoticky a po návratu jsem byla příliš unavená na to, abych uveřejňovala články. Také vás tak zmáhá tohle chmurné počasí??

První tři, čtyři kousky po levé straně s sebou momentálně vozím na plavání a badminton. Jeden kus stál asi 30,-


Zleva - horní řada:
  • Syoss - kondicionér Repair Therapy pro suché a zničené vlasy. Normálně je mám spíš snadno se mastící, ale na horách jsou vlasy vystaveny mrazu a vítru, takže jsem zvolila tuhle řadu. Naparfémovaný je pěkně a účinkuje také dobře, nicméně mi nevyhovuje forma, jakou se aplikuje. Víčko rozšroubujete, a pak musíte čekat, co vám vypadne do dlaně :-P
  • Wellness Beauty - sprchový gel s vůní růže a fíku. Prostě má nejoblíbenější vůně... už mám x-té balení. Brzy si budu muset koupit další, protože jsem ho o víkendu půjčila přítelovi a ten ho zapomněl ve sprše!
  • Balea - šampón na vlasy s vůní třešní a jasmínu. Jako předchozí kousky je to balení o objemu 50 ml. Neobsahuje silikony a opravdu krásně intenzivně voní. Beru si ho hlavně na bazén, protože se chci zbavit nepříjemného zápachu chlóru.
  • Alterra - prý přírodní šampón (složení mi moc přírodní nepřipadalo) s vůní aloe vera a granátového jablka. Mám ho jako takový nouzový, až mi dojde ten od Baley. Tenhle méně voní a méně pění.
  • Parodontax - zubní pasta se slanou příchutí, na kterou si musíte zvyknout. Doporučuju ji jen těm, kdo trpí parodontózou ;)
  • Alverde - lůj na rty s měsíčkem lékařským. Přítel má podobný s chutí mandarinky. Myslím, že tyhle balzámy od Alverde se moc povedly a určitě v nich budu pokračovat až tento sdělám. Před horami jsem sháněla nějaký v tyčince, protože na svahu se vám nechce vylézat z rukavic a patlat si na rty něco z krabičky.
  • Kosmín - mentolový krém pro lepší dýchání -> jela jsem tam nastydlá, takže mi spolu s Olynthem přišel vhod :D
  • FOR LIFE & Madaga - obecně má nejoblíbenější kosmetika ;) ... odličovací gel s olivovým olejem. Miluji jeho konzistenci a jemnou vůni. Je určen pro odlíčení očního okolí, ale já ho používám k celkovému odlíčení celého obličeje. Zároveň hydratuje pleť a navíc je to český výrobek!
  • opět Balea - mangový krém na ruce, jistě ho každá drogérková blogerka zná nebo ho viděla v regálech :) Krémů na ruce mám mnoho, ale tento jsem si poslední dobou oblíbila. Pravda, hlavně pro jeho vůni, dlouhotrvající hydrataci jsem u něj zas tak nezaznamenala, ale protože se na noc mažu mastnějšími krémy, tak mi to tolik nevadí.
  • Body Basics - krém na tělo s vůní pomeranče a čokolády. Mám ho už strašně dlouho a pořád jsem jeho použití odkládala, dokud nevypotřebuji předchozí tělové krémy. Toto balení není miniaturní jako ostatní kousky, ale na hory jsem si ho nemohla odpustit :) Skvěle se roztírá a zanechává na pokožce příjemný pocit (to zní jako reklama :D).
  • Rexona - fresh, 48h active ... antiperspirant ke sportu prostě patří! ;)
Zleva - dolní řada:
  • Saloos - bioKarité -> balzám na rty s rakytníkem řešetlákovým (hroznej název). Tohle senzační balení jsem si koupila před rokem a půl a stále nevidím na dno ani při pečlivém používání. Opravdu perfektně mi hojí popraskané rty a pečuje o ně bez chybičky. Stal se jedničkou mezi svými a od té doby ho nosím všude s sebou :-P
  • Oriflame - krém z řady ESSENTIALS s tropickým ovocem a vitaminem E pro všechny typy pleti. Abych nezvětšovala už tak objemný kosmetický kufřík, používala jsem ho též jako noční krém. Příjemně ovocně voní, ale má trochu hustší a mastnější konzistenci (na horách výhodou, jinak ne).

A to je vše :D Jak můžete vidět, nebojím se zkoušet různé značky, takže je každý kousek od jiné firmy.. Doufám, že jsem vás alespoň trochu inspirovala a třeba si některého mrňouska z této ukázky také oblíbíte. Piště i vy, na jaké pomocníky nedáte dopustit, když venku vládne mráz :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)