13. 3. 2013

Plesová překvapení

Ne, nemíním tím půnoční tanečně-divadelní kousky! ;)
Ples, o kterém chci mluvit, se udál již před pár týdny, ale za chvíli pochopíte proč píši až teď :)

Rozhodla jsem se, že na plesy už chodit nebudu. Není to poprvé, co mám z plesu takový dojem. Tentokrát na mne číhalo až přespříliš překvapení, z toho jich bylo jen pár pozitivních. A mezi ně rozhodně patří nový zájem o známost u mé kamarádky, výhra v tombole, senzační půlnočko a noví přátelé.

Zase jsme se nefotili, tak alespoň ilustrativní fotka z minulosti, kde mám stejné šatičky. Tehdá mi bylo asi 19 let..

A proč píši tak s odstupem? Protože jsem musela nejdříve otestovat část své výhry z tomboly :) OK, byla to výhra přítele, ale řekněte, co by dělal s dámským parfémem nebo kosmetikou, že? :D

Celkem měl 4x úspěch. Nevychlazené šampaňské jsme otevřeli na místě a vypili ihned (bohužel, lidem i s mírnou hladinkou v krvi nedojde, že je lepší si ho nechat na doma :P). Poté získal nějakou pohádkovou knížečku (nezájem). A pak opravdu příjemně a svěže voňavý parfém. Někomu může připomínat spíš silnější voňavku. Jeho jemnou kombinaci jistě využije širší spektrum žen. Většinou si vybírám ovocné vůně, takže tohle bude pro jaro a léto příjemná změna ;)

Složení:
   Hlava - vodní květiny, modrý hyacint, pomerančové květy, plody stromu Jabuticaba
   Srdce - orchidej, jasmín, růžový zimolez, mahonia japonica ( čínský žlutý květ )
   Základ - květy švestky, ambra, dřevo zebrano


Jako poslední vyhrál dárkové balení od Dermacolu, které obsahovalo dva výrobky...

Čistící gel s mikroperličkami s panthenolem a výtažkem z okurky. Je určen pro normální a smíšenou pleť. Běžně používám masku se zinkem a jílem od Garnieru, takže když jsem vyzkoušela tento gel a skoro nic necítila (perličky mě spíš lechtají na kůži), ani jsem nevěřila, že by to mohlo nějak fungovat. Ale od té doby ho používám opravdu každý den ;) Na stránkách Dermacolu o tomto výrobku píší, že tzv. "jemná gommage"  nepoškozuje kožní film a je šetrnější. Mají pravdu, chytří lidičkové!
Denní i noční pleťový krém, který má hydratovat a obnovovat pokožku. Obsahuje mimo jiné i vitamin E (s tím se ráda kamarádím) a máslo karité. Má hedvábnou konzistenci a hezky voní. Zatím jsem ho tolik nepoužívala jako gel, ale to proto, že mám ještě další krémy, které se snažím spotřebovat. Už teď jsem s ním ale spokojená. Co mě u obou výrobků akorát mrzí je to, že je jejich objem tak malý (100 a 50 ml, nicméně balení jsou poněkud větší než je třeba nebo mám méně obsahu, než se dává :P).

PS: máte rádi tomboly a kupujete si lístky? ;)

1 komentář:

  1. :D já tě uškrtim. PS:zájem by byl, ale iniciativa chybí :)

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)