10. 11. 2012

Jak promují inženýři


Dnes byl velký den pro mého přítele, pana ekonoma, konečně vystudovaného inženýra a v budoucnu určitě movitého manžela. Hahaha, dělám si srandu :D Především to bylo pro potrhlýho rošťáka, který kazil celý ceremoniál :-D Vůbec to nebral vážně a celou dobu se s někým bavil, nedělal co měl a piškvořil se na mě z dálky (učitelé si o něm museli myslet něco šíleného, když přede všemi vyplazoval jazyk). A přesně takového blázínka já miluju <3 No, ale jako bohatej pan podnikatel by mi udělal moc velkou radost! :-D


Sice to nebyla má promoce, ale i tak jsem řešila co na sebe. Kdybych to byla já, kdo by dostával diplom, jednoznačně bych volila šaty. Ale takto to vyhrály džíny a teplý kabát s kozačkami ve stejné barvě ;) Jako hlavní barvu jsem zvolila růžovou, kterou doplňovaly stříbrné šperky a fialová.

Růžová ---> tílko, svetr, náušnice, rtěnka a lak na nehtech.
Stříbrná ---> kamínky na tílku, náušnice, hodinky, přeska na kabelce.
Fialová ---> kabelka, šála, rukavice.

Tuhle rtěnku jsem si moc oblíbila!

Tentokrát jsem se opravdu dobře trefila, protože mi bylo hezky teploučko, ať jsem byla venku nebo uvnitř. Líčení jsem už tak dobře nezpracovala. Vlastně vůbec, protože se odjíždělo brzo ráno. Což je situace, kterou obvykle v sobotu neprožívám, takže jsem se stihla akorát vykoupat a obléct :))) Domalovávala jsem se v příšerných podmínkách na toaletách a hned na to se ještě zpotila z toho kolotoče. Ještě, že jsem fotila lidi okolo a ne sebe :D

Líčení: nude + dvoubarevná tužka na oči.
 
Odpoledne už bylo tepleji, takže jsem se po příjezdu domů převlékla do pohodlnějších kozaček (bez podpatku) a přes sebe hodila lehčí podzimní kabát. Takto jsem pak vyrazila na slavnostní oběd.

Takový steak z lososa bych chtěla umět ;)

PS: nosit talár a čepičku není tak snadné, jak se zdá. Tu čapku jsem si správně nasadila až na potřetí! :-D


2 komentáře:

  1. Ta rtenka ti opravdu moc sluší;-)
    Co je to zač:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to Oriflame rtěnka asi za 50 kaček z katalogu, odstín Vintage Rose z řady Pure colour :) Balení nic moc, ale s obsahem jsem spokojená ;)

      Vymazat

"The peace be with you" :-)