25. 11. 2012

Zaneprázdněnost.. je u konce! Juchůůů :)

Ahoj lidičky :)
Tak jsem asi po dvou týdnech zpátky na blogu. Určitě dneska strávím veškerý volný čas pročítáním vašich blogů :D Měla jsem moc práce do školy. Naštěstí mám všechno prozatimní hotové, testy také (některé o fous, ale na to se historie neptá :P).
Mezitím jsem sbírala inspiraci a shromažďovala nápady, o čem a jak napsat.. Už se tvoří článek o tom, jak myšička experimentovala v kuchyni :D Dort se mi povedl a byl vážně dobrý, takže vám k tomu přihodím i recept ;)

A co se u mě dělo?

Takto vypadal zkušební dort před tím promočním. Byl malý, hutný a celkem dobrý. Nechtěla jsem riskovat, a tak jsem nový recept vyzkoušela s předstihem. Mám radši nadýchanější těsto a navíc ho bylo málo, takže jsem se nakonec uchýlila k domácí klasice :)


POPELKA EXISTUJE!


Poprvé v životě jsem ochutnala dýňovou polévku. Nenadchlo mě to, ani neurazilo. Ale další si už nedám..


Co mě naopak velmi potěšilo, byly tyto pravé Hořické trubičky, které mi přivezl přítel odněkud z hor. Lepší jsem v životě nejedla.. tolik skořice, co v nich bylo.. ááách O:-)

Tímto uzavírám fotky s jídlem a zde následují další ze života.. většinou ze školy, kde jsme měli i studentskou párty (vlastní fotku nemám, takže nic nemůžu ukázat) + jsem byla na párty v pátek s holkama, ale nějak jsme se nefotily (nechápu proč, strašně hezky jsme se vyfikly :D).


Mám hroznýho nerva z lezení. Nejde mi to, pořád padám, potí se mi  ruce a tepovka se mi konstatně drží hodně vysoko :D Minulý pátek jsme trénovali pády. Nakonec jsem se odhodlala a vše ve zdraví přežila, ale garantuji vám, že už mě k tomu nikdo nikdy nedonutí!


Musela jsem oříznout fotku, takže se omlouvám za kvalitu :P Tohle bylo cvičení, kde jsme trénovali krizovou intervenci. Kromě odborné pomoci jako takové jsme řešili agresivní jedince na place, komunikaci s ním a jak se chovat, když na vás někdo míří pistolí. Asi byste to neřekli, ale pro nás to byla zábava. Jsme pošahaný ... :D

Snad nevadí, že tam mám cizí lidi, ale holkám není vidět do obličeje. To jsme sehraný tým, co? Tyhle hodiny jsou prostě nejzáživnější :)

Možná vás nebaví, že sem dávám často fotky ze školy. Ale to je můj denní chleba a fotky od jinud skoro nemám. Tak to prostě je. Alespoň je to něco jiného, co jinde neuvidíte :-P
Mějte se zatím fajn, večer sem přidám avizovaný článek o dortíku ;)

PS: a něco na zasmání... Toto video jsem natočila včera večer s drobečkama nenažranýma.. Nazvala jsem ho: "Čí je ta kaše?" :-D

1 komentář:

  1. jsem ráda, že už máš čas! :)
    já jsem na Vánoce úchyl a musím mít všechno tip ťop :D a jsem ráda, že se na videa těšíš :) já se nejvíc těším na natáčení vlogů :D

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)