23. 1. 2013

K-POP


K-POP je korejci vyvinutá směs různých hudebních i tanečních stylů a v současném pojetí se dá považovat přímo za subkulturu mladých lidí (především) z asijského kontinentu. Odkázal mě na ní jeden kamarád z mezinárodního serveru, překvapivě pocházející z Jižní Koreje :)
U nás tento styl proslavil především klip "Gangnam Style" od rappera PSY. Kdo by ho neznal, že? ;) V počítači se mi ukrývá perfektní video ze Silvestra, kde jsme na něj tancovali, ale bohužel je to neuveřejnitelné.... :D

A jak vypadá takový videoklip ražený ve stylu korejského popu? Buď na vás vykoukne girlband nebo boyband, pouze výjimečně narazíte na sólistu (například G.NA). Všichni jsou mladí, krásní, mají moderní účesy a umějí tancovat. Přiznám se, že mi všichni připadají jak přes kopírák :P Takový poněkud vyumělkovaní, dávají velký důraz na efekt, míchají angličtinu s korejštinou a ovládají styly jako je hippop, rap, taneční i elektromusic a samozřejmě r'n'b. Kdybych ještě tancovala za Prdlý kosti, určitě bych uvažovala o podobné choreografii :)

Ale teď se pojďme mrknout na malou ochutnávku.


Nejsem rasista nebo xenofob, ale měla bych přiznat, že se mi dřív cizinci moc nelíbili. A tím míním hlavně afričany a asiaty. Prostě to není - jak se říká - moje kafe. Ještě štěstí, že se snažím o mezinárodní kontakty, jinak bych přišla o hudbu, kterou jsem si velmi rychle oblíbila :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)