15. 1. 2013

Random photos - Vol.2

Nazdárek spinkálci ;)
(předpokládám, že většina lidí chodí spát po půlnoci)

Už jsem se tu dlouho neukázala. Věřte, že bych radši brouzdala po blozích a po netu, než se učila, ale je leden a s ním začalo i zkouškové. Což všechno vysvětluje :) A kdo to nepoznal, tomu momentálně pěkně závidím :D (Já vím, že se to nemá..)

Chci si na chvilku orazit, a protože prokrastinovat se musí za každých okolností (urgentně nestíhám! :P), budu se věnovat i vám a hodím sem na ukázku random fotečky z mobilu, které jsem posbírala od začátku nového roku. Taky abyste věděli, že jsem neumřela... :D

přelom roku 2012/2013

na chaloupce - v roli hlavního topiče :)

Frodíček mě poctivě kontroluje při učení <3

Málem jsem ji zasedla! :D

Vánoční dáreček - čajový set i se sypaným čajem..

před oslavou mých 23. narozenin ;)

kytička od Abua O:-)
Vlevo: přečtená včera, uprostřed: právě čtu, vpravo: beru si ji na lyžák

A tohle je nejnovější fotka... Ach jo :D
PS: jak se vám líbí sníh? Mě moc. Konečně to venku vypadá jako v zimě a snad se na horách udrží až do jara, aby si lyžníci a běžkaři pořádně užili své dovolené. Snad budu mezi nimi :))

1 komentář:

"The peace be with you" :-)