4. 1. 2013

Jak na nový rok, tak po celý rok! :)


Rčení mi nevadí, ale pouze pokud bych si mohla vybrat, na co to bude platit ;)
Na Nový rok jsem totiž byla opilá, moji kamarádi zrovna tak, váleli jsme se všichni po zemi a nalévali si do pusy šampaňské :D To uklízení ráno a celkový shon bych si už moc zopakovat nechtěla :P Ale co teprve to učení, které provozuju od doby, co jsem se vrátila domů? No, jestli mě tohle čeká celý rok... uffff. Každý den jeden test a v pondělí pro jistotu hned 3 za sebou.

Na druhou stranu se mi na blog přihlásili další followeři, což mi udělalo velkou radost a dalo mi to sílu k tomu, abych se věnovala blogu minimálně tak, jako do teď :) Děkuji moc, milý Nový roku, za tak hezký dáreček!

Doufám, že se na mě v roce 2013 budou lepit jen samí pozitivní lidé a ti ošklivý mi dají pokoj. I když začátek ledna stvořený jako podle krimi scénáře a neustále promílaná amnestie značí spíš naprostý chaos. Už mi to dochází... Bude to velká divoká jízda!! :D Máte rádi adrenalin? :P

Mimochodem, ne na každý Nový rok jsem opitá, ale po tomhle Silvestru.. Řekněte sami:

KUFR

Byla jsem v týmu s Bez... Akorát nikdo nevyhrál, protože se to nedohrálo :))

Mé dvojče se žvýkačkou.. co víc dodat... :D

Twister s gymnastikou ;)

Vymyslela jsem to, tak jsem si to taky schytala ... :P

S miláčkem <3

Bezinka zlobivá, se mnou vytřela!!!
A to je radši konec, přátelé... :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)