28. 12. 2012

Pořádání Silvestra


To jsem si na sebe zas jednou upletla bič. A pořádný! Už je to dávno, co jsem slavila Silvestra někde na chatě s partou přátel. Většinou prostě jen dřepím doma na zadku a nijak neslavím. Bývá to pro mě den jako každý jiný. Zajdu si na procházku do lesa, abych pobrala trochu té duševní síly do nového roku a zamyslela se nad uplynulými událostmi v roce minulém. Inu, tentokrát jsem se rozhodla pro změnu ;)

Již sedm let rekonstruujeme chalupu, kterou jsme zdědili (spíš za trest, ale teď už to začíná vypadat hezky). Od letoška se dá bydlet i vevnitř, a tak zažije tahle stará roztomilá chaloupka první opravdickou párty :D Doufám, že to vydrží. Jinak by byl všem dalším akcím konec :P Zatěžkávací zkouška bude větší, než by mě vůbec napadlo. Na poslední chvíli se přidali další lidé, takže organizace nabývá neúměrných rozměrů. Ještě jeden telefonát a jeden neočekávaný problém (že jich bylo požehnaně) a už mi to vážně přeteče přes hlavu. Až mě příště napadne pořádat nějakou akci, přidržte mě, prosím, u země :) Díky :P

PS: určitě to bude fajn, jenom teď plaším (protože jsem velká perfekcionistka) a v novém roce dám vědět, jaké bylo skóre: barák vs. pařmeni :D

2 komentáře:

"The peace be with you" :-)