26. 12. 2012

Oběd u prarodičů

Ne, že bych u nich nejedla často :D Ale tohle je každoroční povánoční tradice. Vždy 26. prosince, vždy je kachna se zelím a bramborovýma knedlíkama a vždy se všichni nacpeme k prasknutí. Pro mě, speciálně, babička udělala kuře, ale stejně mám ze všeho nejradši to zelí :))


Také si výjimečně právě k tomuto slavnostnímu menu dávám pivo. V zimě ho normálně nepiju, ale v tuhle chvíli mi příjde vhod. Naše babička je neustálá vycpávačka žaludků :D Zjistila jsem, že je to obdobné asi všude (hlavně v ČR a SR). Před hlavním jídlem plný talíř polévky, jako zákusek jablečný závin, ovoce a navrch vánoční cukroví. K tomu neustálé připomínání, že si můžeme přidat.... Uffff.

Domů jsme se dokutálely pěkně zformovaný do kuličky :P Celé odpoledne poté se snažím učit na zkoušky, ale zas a znova usínám nad stolem. Jestli je tohle cena za dobrý oběd, tak ode dneška vařím jen vegetariánské jídlo, protože žádný předmět opakovat nechci ;)
Máte doma podobnou tradici? Jestli ano, doufám, že jste to zvládli strávit lépe než já :)

1 komentář:

  1. Ano znám to úplně stejně, jako bych slyšela svou babičku :D My tohle, ale dodržujeme 1.ledna :D Moc krásný článek ;)


    mybeautypineapple.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)