22. 12. 2012

Předvánoční přípravy

V pomyslném seznamu věcí na Vánoce si odškrtávám jedno políčko za druhým :) Určitě jste už stejně nachystané jako já ;) Včera večer jsem dobalila dárky, den předem jsme zdobili stromeček a dneska mě čeká nejdříve méně zábavná část (úklid :P), upéct dort pro švagrovou (to zas bude experimentování :D) a odpoledne mě čeká už jen zábava v podobě Vánoční párty s kamarádkama. Moc se na to těším, budeme si pouštět filmíky, popíjet svařáček a pak.. kdo ví? :D

Všichni vědí, že mám ráda fialovou :D

Letošní Vánoce doma strávíme poněkud netradičně, a to 23. prosince. Občas jsme museli změnit program, protože mamka dostala v práci noční, ranní atd. Ale tohle je poprvé, co to přesouváme rovnou na jiný den. Leč nejsme už děti, aby nám to vadilo :) Naopak dělám si srandu, že máme u Ježíška VIP postavení :D Ale ani 24. o Ježíška nepříjdu. To se zase staví u přítele. Mám to já letos štěstí, slavit Vánoce dvakrát :oP

2 komentáře:

  1. nejsi lůzr, to jen já mám až moc bujnou fantazii..Ježíšek na záchodě..to asi jen tak někoho nenapadne :D
    Šťastné a veselé! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Na té fotce ti to moc sluší, přeju krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)