26. 12. 2012

Die another day

21. prosince se mělo cosi na světě změnit, jak všichni doufáme, k lepšímu. Tak jsem se pustila do změny vzhledu blogu (ať žije prokrastinace!), snad tedy taky k lepšímu :) Co na to říkáte? Přirozené barvy mám moc ráda a myslím si, že kě mě tak nějak sedí ;)

Jednou jsem dostala k narozeninám dárek ve formě sezení na téma "barevná typologie" s jednou slečnou, která na to měla kurz. Myslím si, že krátký kurz na toto odvětví v dnešní době už nestačí. Debata trvala zhruba hodinu, dozvěděla jsem se, co mi sluší za střih a barvu vlasů, druh a tvar šperků, vůně, typy, střihy a barvy oblečení atd. Nakonec jsem byla i vzorově nalíčena způsobem, jakým se já prostě nikdy nenamaluju :D

Slečna určila,  že jsem podzimní typ. A to bylo vše. Zjistila jsem, že rozdělování je mnohem širší (a opravdu složité), takže mi to za tu cenu (kterou jsem tehdy naštěstí neplatila) přišlo ze zpětného pohledu celkem ošizené, resp. slečna mě asi nechtěla nějak šidit, ale holt nedokonalé. Tak jako zprvu váhala ona, i já si nejsem přesně jistá, jestli jsem zimní nebo podzimní typ. Ať nad tím přemýšlím sebe víc, nemůžu se rozhodnout. Chtěla bych si zajít na novou, ale už úplnou konzultaci s nějakou odbornicí :) Nemáte tip? ;)

A jak jste se vy postavili ke "konci světa"? Ani jste to nevnímali nebo jste to brali jako nový začátek..??

PS: Vím, že to není úplně aktuální, když je 26. prosince. To ten vánoční shon :D

2 komentáře:

  1. :D přežili jsme, tak je to snad na pár roků zase v poho. Vyřiď tomu tvému kreativnímu brašulkovi, že se k vám někdy pozvu :D až bude vyrábět zase a uděláme mu menší reklamu ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na tohle: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events
      :D
      Vyřídím a předem za něj děkuju :)

      Vymazat

"The peace be with you" :-)