13. 12. 2012

Svíčkování na Vánoce

Asi si říkáte, co to melu. Ale my tu doma normálně svíčkujeme :D
Bráška měl vždycky rád třpytivé, lesklé a voňavé věcičky. A taky svíčky. Nedávno se asi v záchvatu dalšího sebeprojevování rozhodl, že si bude svíčky vyrábět sám. Jsou to tak 2 měsíce, kdy si nakoupil hromadu materiálu a od té doby vyrábí o 106 ;) Zkouší nové postupy, přidává vůně, mění barvy. Přiznám se, že pokaždé, když jdu kolem, zvědavě okukuju, jak to dělá.

A včera mi to už nedalo. Měla jsem takový den blbec, přišla jsem domů a chtěla jsem si nějak zlepšit náladu. Zahlídla jsem ho, jak jde vyrábět zase něco nového a v tu chvíli jsem se (celkem úspěšně;) ) zapojila do procesu! Okamžitě jsem pocítila vlnu euforie z toho, jak tvořím něco vlastnoručního :P Můžete si klepat na čelo, protože mnoho z vás dělá DIY, ale věřte mi, že tenhle pocit jsem už dlouho neměla. Já jsem táááák propadla všem těm povinnostem okolo. Měla bych si vynadat! :) Dříve jsem hrála na piáno, pletla různé spleténé provázky, dělala náramky, malovala... Kam se to podělo?

Přidávám názorné video, kde je vidět, jak nám Mirek likviduje kuchyň (jsem teď jediná, kdo ji používá na vaření). Mé dílo je ta druhá svíčka s fialovými kostičkami. Ještě to není finální produkt, teprve se učíme, ale i tak se mi moc líbí!


Přiznám se, že jsem lama, protože jsem neuměla utnout písničku, kde bych potřebovala. Na druhou stranu se mi ji ani krutě ustřihnout nechtělo, protože je tak boží :) Můžete si ji poslechnout celou a kdo ne, ten si to vypne. Konkrétně v klipu hraje Lenka a její "Show".

Rovnou přihazuji odkaz na další, kterou znám z reklamy. Poslední dobou se reklamy dají alespoň poslouchat, když už se na většinu z nich nedá koukat :D


4 komentáře:

  1. mna by to ani nenapadlo robit si sviecky sama doma :)))
    Inak nezabudni sa zucastnit predvianocnej Ziaja giveaway:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, Míra je šikula !! Nechce je prodávat ? ;) Mohla bych mu v tom pomoct ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by chtěl :) Už si vytváří i internetové stránky.
      Myslím, že je to www.domaci-svicky.wgz.cz
      Pár lidí z okolí a brigády si je od něj už dokonce kupuje a je o to větší zájem, než jsem si myslela ;)

      Vymazat

"The peace be with you" :-)