1. 12. 2012

Copak bych si přála..

Kdyby mi někdo položil tuhle otázku a neblížily by se zrovna Vánoce, určitě bych odpovídala jinak. Věřte, že si opravdu přeji světový mír, taky aby se zvířátkům a přírodě neubližovalo a aby dětičky nebraly drogy. Jenže já na pohádky ani na zázraky nevěřím, i kdyby mi skřítek seděl přímo na nose :-P Jsem holt praktická žena :-D

Snažím se být na lidi kolem sebe hodná a rozdávat blízkým radost, protože to je v mé moci. Také pomáhám i cizím lidem a to v nepěkném období, kdy jsou něčím postižení nebo zranění, a doprovázím je tak k lepším zítřkům (nebo jim to alespoň přeji). Občas přispěji na nějakou sbírku, sdílím fotku zatoulaného nebo naopak nalezeného pejska a chodím ven krmit zvířátka. A co děláte Vy pro dobro svého okolí?

Blížící se Vánoce lidem připomínají, že by spolu měli trávit více hezkého času a být na sebe milí. Akorát mě mrzí, že po zbytek roku se na to hodně zapomíná. Jako optimista ale věřím v lepší časy a myslím si, že budoucí generace dětí bude o něco vychovanější než ti současní chuligáni :-P

A protože já jsem byla celý rok moooc hodná a nikoho jsem nezlobila, dovolím si Ježíškovi poslat tuhle "pohlednici zatím nesplněných přání" a třeba se mi i poštěstí :-)


  1. teplé ponožky s bambulkami a podrážkou
  2. kniha Dokonalý pár
  3. čajový set v japonském stylu
  4. sypané ovocné čajové směsi
  5. pekárna na jablíčka
  6. fondue set
  7. společenská hra Ubongo
  8. hřejivé zimní pyžámko

PS: Už jste napsali Ježíškovi? ;-) To musí být strašnýho papírování, ani mu tu korespondeni nezávidím :-DDD

2 komentáře:

  1. Tak to je moc pěkná sbírka přání ;) No koukám, že můj Ježíšek se asi trochu seknul s tím, co ti přinese :D. Ale snad se ti bude něco alespoň trošku hodit a líbit.

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)