24. 1. 2013

Zkouškové zkouškovééé

Začínám docela magořit ... Ale ještě je to v pohodě, teprve až začnu panikařit, bude to zajímavější :D Hodně z vás teď píše o tom, jak se učí, a tak nestíhá moc psát na blog. No já když si chci odpočinout od učení, tak jdu vždy na blog nebo na jiný blogy :)) Zkouškový je jedno z mých nejméně oblíbených období v roce (speciálně to letní, kdy se vám chce spíš na koupák než na židli/postel/zem - podle toho, kde se vám zrovna válí učení). Hlavně středoškoláci nebo ti, co na VŠ nikdy nechodili, si myslí, že je to období volna, kdy se musíte párkrát něco naučit. No kéž by! ;)

Jasně, že se neučím nonstop každý den celé zkouškové, ale ani nemám čas si jít někam nakoupit a užívat si jiných radostí :P Stejně většinu času strávím neefektivním učením a pár hodin před zkouškou to sypu do hlavy, ale svědomí by mi nedalo, kdybych šla někam, kam zrovna nemusím...

A protože nemám příliš o čem psát, ukážu vám fotky z dnešního dne :) Pardon za kvalitu, ale je to focené mobilem, protože můj foťák se neumí domluvit s baterkama :P

Vypadám jak obluda z obludária :D Berte to jako informativní obrázek, o kolik jsem si nechala zkrátit vlasy.

Otestovala jsem dárek od Abua - pečený domácí čaj
 
Obsahuje borůvky a kardamon + šťávu, stačí použít 3 lžíce ;)

Přišla mi zásilka z Mixit, už se těším na ochutnávku!

Jako vždy, zvládám roli studenta a chovatele v jednom :D

PS: chystám se napsat článek o henně, zítra musím během dne stihnout písemné i ústní zkoušení (u toho je nejhorší čekání než příjdete na řadu), využít svůj hlasovací lístek (protože minule jsem to nějak nezvládla :D), připravit se na maturitní ples gymplu, kam jsem chodívala, a užít si ho s kamarády (a nejraději si vylít všechny informace z hlavy! :P).

4 komentáře:

  1. Jakou školu studujeě? :-) vidím, že papoušek ti dělá příjemného pomocníka při studiu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Studuji obor zdravotnický záchranář, škola je nečekaně ČVUT ..
      Frodo je na učení zvyklej od malička. Asi pořád lepší situace, než když začnu chodit do práce a nebudu je moct pouštět ;)

      Vymazat
  2. jeeej mas uzasne andulky!
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na pajdáku v olmiku:-) a jinak na zkouskové Brainstart...urcite hodne studentu zna...u nás je to teda rozhlasene. Stačí brát po jedné tobolce ráno pres zkouskové a vsichni se máme lépe:-)teda ne ze by to slo do hlavy uplne samo bez namahy,ale unava a nesoustredenost je pryc.

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)