14. 9. 2012

Ahoj!

Vítám Vás na svém blogu a jsem ráda, že jste se doklikali až sem, kde se o mně dozvíte pár základních informací.



Tímto bych se ráda představila: 
Přátelé mi říkají Miky a klidně mě tak můžete také oslovovat :) Nejspíš správně hádáte, že jsem se narodila ve znamení kozoroha. Pojmenovala jsem podle toho svůj blog, protože mě to asi nejlépe vystihuje. Toulavá jsem, i když ne tak moc fyzicky, jako spíš v myšlenkách... A o ty bych se s Vámi ráda podělila. Nechci se orientovat na nějakou oblast jako je móda nebo kosmetika. Nechám se vést životem, a tak s přibývajícími zážitky, budou přibývat i zdejší příspěvky :)

Pokud byste se o mně rádi dozvěděli něco více, není nic snažšího, než položit mi otázky přímo tady na blogu nebo využít jeden z kontaktů umístěných níže ;)

Email: WanderingCapricorn90@gmail.com

FB: www.facebook.com/toulava.kozorozka

PS: Samozřejmě nemusíte psát jen otázky, ráda přivítám i rozumnou kritiku (nebojte, zvládnu to).
PPS: Doufám, že se Vám tu bude líbit.

 
"The peace be with you"

MIKY 

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)