30. 9. 2012

Školní minority report ;)

První týden v 3. semestru je úspěšně za mnou. A vážně netuším, jak to budu zvládat dalších 13, protože po tomhle jsem byla MEGA MEGA a ještě jednou MEGA unavená!!! =D Jak to lidi děláte? Mám dojem, že můj mozek ne a ne nastartovat.

Hned v pondělí ráno jsme se setkali s novým učitelem - externistou. Za každou 3. větou dělal sexistický narážky, zcela otevřeně mluvil o tom, jak se na jejich záchrance šuká (pardon) a o dalších věcech, které byste určitě nechtěli vědět... Jeho první reakce na mne, když četl prezenci, byla: "Vy byste se měla vdát, máte hrozný jméno!"... What the hell? Budu si na něj muset ještě nějaký čas zvykat, ale na příští hodinu rozhodně nepůjdu s výstřihem! ;)

V úterý to celkem šlo, místo praxí jsme si museli zařizovat praxe :D Večer jsem dokonce stihla i nějaký to 1, 2, 3 malá pivíčka a šla jsem spokojeně spát ve 12.

Ve středu nás čekalo nepříjemné překvapení v podobě písemky. Jo, 3. den školy! Samozřejmě, že nikdo nic neuměl :P Celkově se ten den dal přežít, protože nám něco odpadlo díky Strahov Open air - který pořádá naše škola. I tak jsem doma usnula u televize (což se mi normálně vůbec nestává).

Ve čtvrtek to bylo opravdu vyčerpávající, protože jsem měla od 8 do 8 (jak u nás říkáme: Máš desítku nebo dvanáctku?). Ranní přednáška odpadla, což jsem samozřejmě nevěděla -> je fajn být ve škole o dvě hodiny dřív... Dostala jsem k tomu navíc za úkol referát a 2 prezentace. Rozdělování stylem "Nikdo si nechce vzít prezentace, tak je udělá prvních pět lidí" mě vážně baví, když jsem jako první v pořadí.

Díky bohu, že byl v pátek státní svátek :) Celkově mi odpadla asi třetina výuky a stejně mě to unavilo. Celý prodloužený víkend jsem pak strávila buď u přítele nebo u sebe doma a střídavě jsem hlídala papoušky nebo králíčka. Do toho se snažím udělat tu jednu pitomou práci a nějak mi to nejde :(

Sameček

Papouščátka milují kolíčky a věšák je pro ně super prolejzačka. A co teprve prádlo, které mi pomáhají rozebrat (rozuměj rozkousat)! :D

Samička


Na chvilku jsem se od učení rozptýlila předěláváním vzhledu blogu. Jak se vám změna líbí? ;) Doufám, že máte ve škole víc klidu a kratší vyučování!

Miky

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)