20. 9. 2012

Filmové tipy 1

Kdo ještě neviděl další díl Step Up a je stejný fanatik do tanečních filmů jako já, udělal chybu a měl by ji rychle napravit :) Byla jsem na něm s mamkou v kině na Zličíně. Hned potom jsem šla ještě s přítelem na medvídka. Na to, že chodím do kina tak 2x ročně, je to překvapivé. Měla jsem prostě filmový večer a klidně bych si to hned zopakovala :D
A možná nejsem daleko od pravdy. Tuším, že mamka bude chtít vidět poslední díl Twillight ;)

Tohle je ukázka z filmu Let's Dance: Revolution. Preferuju čistější umění před tím "drsným", které je dneska tak oblíbené (a ve filmu ve většině). Mou lásku k tanci jistě vysvětluje taneční minulost.
Tak už se pojdťe kochat...



A zde dávám i trailer na Méďu. Minimálně na zkouknutí u sebe doma vřele doporučuji. Kdo se rád zasměje, toho tahle komedie rozhodně potěší. Za sebe můžu říct, že jsem se v kině ještě nikdy tak nebavila (a lidé okolo mne taky). ;)



A do třetice mám ještě jeden tip: Svět podle Prota (v originále K-PAX). Oscarové sci-fi drama, které se točí okolo 2 hlavních mužských postav. Mám ráda fantasy a sci-fi filmy a když je to ještě k tomu i psychologické, neváhám s kladným hodnocením. Perfektní je i hudební doprovod :)
Narazila jsem na tento film jen tak náhodou, když jsem brouzdala po Youtube a vůbec toho nelituji. A kdo si rád nejdříve přečte knihu před filmem, předem na to upozorňuji. Mnoho lidí říká, že kniha je ještě lepší, ale film je rozhodně také dobrý. Na ČSFD má krásných 86%. Ve videu je pouze soundtrack ..



Vidíte, že mám docela rozmanitý vkus. Čemu se spíš vyhýbám jsou horory. Za případné další náměty a tipy na další filmy / seriály atd. bych byla moc ráda ;)

2 komentáře:

  1. všechny znám :P jinak jsem spíše na seriály, pokud chceš nějaký typ, koukni na můl článek

    http://silvie-art.blogspot.cz/2012/09/musim-rict-ze-jsem-veliky-serialovy.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Seriály jsou moc fajn, ale bohužel na ně nemám skoro vůbec čas. Proto se radši kouknu na filmík, třeba o víkendu, když mám volno :)

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)