19. 9. 2012

Za zvířátky

Po bláznivém pátku a sobotě jsem se musela trochu zrelaxovat, a tak jsem navrhla přítelovi, jestli se nezajdeme projít. Ráda chodím do lesa, který se jmenuje "Bažantnice" a nachází se jen kousíček od místa, kde bydlím. Navíc kolem něj chodíme i běhat. Zvykli jsme si procházet se právě v něm a po jeho okolí, protože je to tam prostě krásné v jakoukoliv roční dobu ;) Vzali jsme s sebou i staré pečivo, jelikož jsme předem věděli, že zajdeme k rybníku, kde pravidelně krmíme kačenky a kačery :)



V pondělí jsem musela jít na studijní oddělení zařídit hromadu věcí. Tušila jsem, jaká obrovská fronta tam bude, takže jsem radši vyrazila hned na začátek úředních hodin. Počkala jsem si ve frontě skoro 2 hodiny... V té nevětrané chodbě jsem měla co dělat, abych s sebou nesekla o zem. Pak jsem dalších 20 minut vše zařizovala (paní je vážně zbržděná!). Abych se uklidnila, stavila jsem se cestou zpátky u babičky a dědečka. Dlouho jsem je neviděla a ony jsou na mé návštěvy docela zvyklí.

Zrovna byli v plném zápalu vaření a kuchtění, tak jsem se jala jim pomoci. Vypeckovala jsem všechny švestky (a že jich bylo asi 15 kg!! :D), obalila řízky a nakrájela brambory. Za odměnu jsem dostala oběd :)

To nejsou všechny švestky :D

Pro miláčka

S mákem i drobenkou

Dorazil i přítel a děda nás odvezl autem do centra města. Abu si koupil lístky na hokej (šílenství okolo Jágra :P). Potom jsme se procházeli už bez dědy městem a obhlíželi výlohy a obchody. Chtěla jsem najít nějakou inspiraci, co dát k blížícím se narozeninám právě zmiňovaného dědečka, ale místo toho jsem jen narážela na věci, které bych koupila sama sobě :D Nakonec jsem si koupila jen nezbytné věci do školy.
Když nám vyhládlo, koupili jsme si Fornetti a k tomu malinovku. Protože bylo stále ještě slunné a teplé odpoledne, sedli jsme si s tím vším na lavičku do zámecké zahrady a vyhlíželi medvídka v medvědáriu. Nejdřív jsme ho neviděli, a tak jsme se zabavili bubli fukem, který mi Abu jen tak koupil :)




No je vidět, že Abu není tak dobrý fotograf, protože nezachytil ani jednu z mých úžasně velkých bublin :D

 
Bublinky asi méďu vylákaly ven a my ho objevily, jak dřepí ve vodě.




Takovéhle dny mi budou moc chybět. Venku už není takové teplo a v pondělí mi začíná škola, kde budu od nevidím do nevidím. Musím si sama sobě slíbit, že se budu snažit alespoň o víkendech chodit ven :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)