30. 9. 2012

Problémová velikost

Můj drahý byl dnes na pif paf hře (tak nazývám paintball), a když se vrátil domů celý zmalovaný, dostal pán tvorstva hlad. A protože měl chuť na čínu, vyrazili jsme spolu na oběd do nedalekého nákupního centra Oáza. Můžete si tam vybrat mezi 2 čínskými restauracemi.
Rozhodli jsme se, že ochutnáme suši, jelikož jsme to už chtěli udělat předtím a zatím nebyla odvaha. Abu si objednal menu, kde bylo 8 mini kousků suši, kachní plátky, bílá rýže, omáčka a zelný salát. Já jsem zkusila také něco nového a dala jsem si kuřecí kousíčky v těstíčku s nudlemi. Sice u toho psali, že je to sladké, ale taky to mělo u obrázku 2 papričky. Což se ukázalo jako ideální kombinace. Po zkousnutí to mělo chuť sladkého, ale pak se vám v ústech mírně rozhořel plamen :D

Ale o tom jsem původně nechtěla psát.. Když už jsme se takto dostali do nákupního centra, nakoukli jsme i do dalších obchodů. Přítel mě zatáhl do GATEu. Vlastně jsem tam ani nechtěla, protože nic nesháním. Kolikrát radši vybírám oblečení pro Abua než pro sebe :) A taky, že jsem byla úspěšná, protože si na můj popud koupil hned 2 kousky oblečení! :D

Já jsem byla spíš nešťastná... jako vždy. A o tom vlastně je tento článek. Mám totiž drobounkou postavu. Znám i holky, co jsou menší, ale těch moc není (v ČR + SR). Takže asi jen málo lidí úplně pochopí, jaké máme problémy. Hodně mých kamarádek mi totiž postavu závidí a tyhle "nakupovací potíže" vůbec nezná. Má nejlepší kámoška mi dokonce jednou řekla, že kdyby měla takovou postavu jako já, pořádně by se "vykundila"... no víte, jak to myslela. Prostě se hodila šik!
Jenže to tak snadné není. A to opomíjím mé finanční rezervy.

V obchodě jednoduše prakticky skoro nebyla moje velikost. Mám XS, v UK číslo 2 až 3, kalhoty 34 mi jsou více méně akorát, ale stejně je u nich potřeba pásek, boty 36 (většinou najdete v dětském oddělení)... Neříkám, že tam mou velikost neměli vůbec. Ale ten výběr! :( Vše, co se mi líbilo, mělo minimální velikost M. 
Tomu říkám svoboda. Pokud bych zašla do lepších obchodů, tak ano.. tam bych těchto čísel našla víc, ale na to zas nemám ty potřebné penízky.. A tak to je dokola a dokolečka, a proto nerada nakupuju oblečení.

Ze všeho nejhorší je vybírání kalhot. VŽDY je zkracuji a musím používat pásky (což není dobré, protože jsou často vidět pod svrškami). Ani u bot to není nejlepší, protože mám navíc jednu nohu trošku menší :D Hlavně se mi zdá, že se konfekční velikosti zvětšují. Dříve jsem v pohodě nosila 36 a to jsem byla hubenější než dnes a teď je mi to velké. Také máte ten pocit?? Oblečení se navíc prodlužuje. Dřívější tílka byla nad boky a dneska nosím XS nad kolena... Který chytrák to oblečení navrhuje? *ťukám si na čelo*
 
Podobné jsem si koupila :)

Nu, ale abych jenom neplkala, tak samozřejmě vím, že na tom nejsem zdaleka nejhůř. Co teprve chudáci s velikostí nohy 46? A jemu podobní obři? ;) Nakonec se mi dneska podařilo "ulovit" 2 kousky. Není to nic světoborného, ale vybírat jsem si nemohla.
 
Už dlouho jsem sháněla červené kalhoty a dnes sem našla jedny ve velkosti 32, takže super. Sice si je budu muset zkrátit, ale to už je běžná nutnost. Také jsem našla dlouhý černý kabát na podzim. Snažila jsem se v něm vyfotit, abych vám ho ukázala (kalhoty vyfotím až po úpravě).
Moc mi to nešlo, přiznávám.. fotit sama sebe v zrcadle není zrovna nejlepší řešení. Budu muset zlanařit nějakého fotografa :)






A je hotovo! :)



3 komentáře:

  1. Kabátek ti sluší ;) a červené kalhoty si přeci jen ukořistila ju ? Tak to už se těším, až je uvidím ;). A to vykundila :D tak to mě dostalo :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Trenčkot je moc hezký! Krásně ti tvaruje postavu ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju :))

    Bez: vždyť jsi u toho byla, když to říkala. Můžeš to tu dosvědčit :D

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)