2. 10. 2012

Miminka

Dnes jsem poprvé byla na dětském oddělení jako studentka na praxi a ne jako dobrovolnice... Nástup byl v 8 ráno, a pak nás vrchní rozdělila do jednotlivých částí. Mne přiřadili na neonatologickou JIPku, tedy k těm nejmenším z nejmenších obyvatelů naší země :)

Šichta to byla pohodová. Mimča ani moc neplakaly a i to mi nevadí. Mnohem nepříjemnější je to neustálé pípání přístrojů. Skoro nebylo co dělat, takže jsem se zvládla i naučit něco nového z knížky, co mi dala na prostudování paní staniční. Pak mě provedla porodnicí a musím říct, že jestli to na mě někdy přijde, tak pojedu rozhodně k nám do Kladna.. Ale to je daleko! ;)

Každopádně jsem rozněžněná tak na 5 let dopředu. Holky, to je takovej oplodňovák!!! :D Byly tak křehcí, měkký (doslova gumový), roztomilý, neuvěřitelně maličký a pořád spinkaly ... ááááách. Mohla bych je uňufat :)

Chtěla jsem se o ten krásný a nezapomenutelný zážitek s vámi podělit, protože říct to přítelovi, tak by ho to mohlo slušně vylekat :D Upřímně, už se těším na to svoje budoucí. Jak to máte vy? Plánujete rodinu, nebo na to ani nemyslíte? ;)

Miky

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)