3. 10. 2012

Poděkování

A než půjdu spát (nepochybuji, že nad těmi knížkami usnu :D), moc ráda bych chtěla poděkovat své báječné kamarádce Kačence Duckové za sice nechtěnou, ale krásnou reklamu :)

Jsem moc ráda, že tě mám Kačí :-*

Chytrá to žena, má obrovskou pravdu, že už se skoro vůbec nevídáme. Alespoň takhle může občas nahlédnout do mého všedního života. A vás ostatní tu také moc ráda vítám ;) Doufám, že se tu nebudete nudit a dozvíte se něco víc ze života obyčejně neobyčejného magůrka, který ale neškodí >:-)

Nejlepší věcí na gymplu bylo, že jsem tam poznala ty nejlepší kamarádky <3

2 komentáře:

  1. :D já tě miluju !!! A vídat se budeme, tedy doufám ;). Třeba ne tak často, ale stejně tě mám nejradši ze všech Myšek světa !!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nejlepší fotka! :D

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)