5. 10. 2012

5. října v bodech

  • Dojíždění do Prahy mi vůbec nechybělo :-P
  • Na první lekci v lezení jsme nelezli. Za to jsme se naučili uzly a poslechli si, kolik lidí okolo našeho vyučujícího se zabilo nebo zranilo při horolezectví. Dobrý vědět!
  • Po letní přestávce si zase musím zvyknout na metro :-D
  • Po letní přestávce si ráda zvyknu na bageterii Boulleward (mňam mňam mňam).
  • První cvika ze sebeobrany - učitel, s kterým si tykáme, je naprosto super. Všechny ty bojové pohyby dělá s lehkostí baletky. Obdivuju ho! ;-) Nám to už tak dobře nešlo, ale pochválil nás.
  • Kámoška nemá čas 2 minuty, aby mi odepsala na blbou sms... :-(
  • Jinačí kámoška měla naopak čas dvě hodiny :-)
  • To počasí, sportování a celkové vytížení týdne mi snížilo imunitu. Něco na mě leze. Čajíčkuju.
  • Rozhodla jsem se rozloučit s některými knížkami (žlutá bible a spol.) a prodám je. Krize je krize :-P
  • Dostala jsem balíček první objednávky z Oriflame. Budu zkoušet a udělám na to nějakou recenzičku, co vy na to?
  • Plánuju, co budu dělat o víkendu: plavání, oslava u příbuzných, badminton.... Paralenuju.

  • A jak jste se měli vy? ;-)
Snad nemám prasečí chřipku :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)