22. 10. 2012

Co mám v plánu ...

Ahoj všem :)
Tak jakpak se máte? Nebojíte se jít ven do té mlhy? Nebo jste radši zalezlí doma a lenošíte? Mě osobně tohle počasí pořád uspává. Takže si asi půjdu udělat můj spešl hrníček kapučína, který má ve skutečnosti s kapučínem společný leda tak název :-D Já totiž nesnáším kafe (smrdí, je ošklivý, no prostě brrrrr). Takže si smíchám sáček ochuceného kapučína - například s vanilkovou nebo čokoládovou příchutí - přisypu asi 10 lžiček cukru, promíchám a zaliju alespoň 300 ml horké vody. K tomu ještě doliju mlíčko, abych to ještě víc zjemnila. No, kdo pije kafe, asi se chytá za hlavu :-)))

Dneska nám k radosti všech odpadla část výuky, a ráda bych nově získaný čas věnovala blogu, protože jsem tu už hooodně dlouho nebyla. Přemýšlím, čím to tu zpestřit. Vím, že zatím jsem předvedla jen hodně dlouhé spíš kecací články. To jsem totiž celá já --> když se rozepíšu, už mě nic nezastaví :-P

A co jsem zatím vymyslela...?
  • Právě se odhodlávám ke svému prvnímu videu. Hlasivky by snad už měly spolupracovat, nedávná nemoc jim dala pěkně zabrat. I tak jsem z toho dost nervózní ...
  • Půjčila jsem si od brášky jeho lepší foťáček, takže už můžu něco hezkého nafotit. Ukážu Vám, jak to tu máme hezky podzimně vyzdobené a možná, že ho vytáhnu i ven, kde se naplno projevil můj milovaný barevný podzim :-)
  • Chtěla bych napsat článek o obchůdkách, které mám ráda.
  • Představím Vám své zvířecí i jiné miláčky.
  • A další věci si nechám jako překvapení zas na jindy :-P
Těšíte se? Máte nějaké nápady, otázky a tak dále? Byla bych za ně moc ráda, protože se chci zlepšovat a zkvalitňovat svůj blog, jak jen budu schopná! ;-)

Malá upoutávka :-)

5 komentářů:

  1. ježžííííš, ten králíček! <33

    OdpovědětVymazat
  2. článek jsem četla celý, ale sama chovám králíka, takže mi to úplně zatemnilo poznané z článku :D jak je ten tvůj králíček nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, tak nevím, jestli se těšíte víc na zvířátka než na všechny ty plány :))) A já včera natáčela to video. I když mám pocit, že ho asi celé smažu, protože to byla hrůza! :D

    Muffi je můj poklad <3 Vyřídím jí jaké má u Vás ohlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé ten králíček je úžasný!

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)