24. 10. 2012

Autumn


Dorazil k nám podzim ...

Moje mamka je takový malý velký blázen do výzdoby a minimálně každého čtvrt roku vše mění podle ročního období. Takhle to dnes vypadá u nás po jejím náletu :-P Chlapi v rodině tyhle "serepatičky" (jak tomu říkají) nemají moc rádi a tvrdí, že se na ně akorát chytá prach :-D
Já si na to sice úplně nepotrpím, ale vůbec mi to nevadí a alespoň to nahodí tu správnou roční atmosféru ;-)

Jak to vypadá u Vás? Vyrábíte si ozdůbky, a nebo máte spíš "pánský" (muži by řekli praktický) přístup k věci?



Moji oblíbení ;-)


V kuchyni


Trpasličí fotky pro trpaslíky!




K svátku: dostala jsem hodně žlutých květin :-D

1 komentář:

  1. Výzdobu máte krásnou! Mě se to sice líbí, ale na tyhle věci jsem docela levá...

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)