31. 10. 2012

Šmélo článek :-)

Mám tu pro vás jen takový rychlý soupis poznatků za tento týden, protože toho mám opravdu moc a na blog už příliš času nezbývá. Taky si necháváte učení na poslední chvíli? :-D U mě klasika! Zítra mě čekají další dva testy a já dělám co? Úspěšně prokrastinuju na internetu :-))


  1. Konečně jsem vyhrabala zimní boty ze sklepa... To je taková úleva, když je nohám teploučko .)
  2. Asi začínám být rozmazlená. Napouším si vanu horkou vodou a dokonce jsem zapnula i topení. Dříve jsem se spíš sprchovala a když byla zima, tak se víc oblékla nebo zahřála pohybem.
  3. Je to zhruba tři dny, co jsem začala plánovat, jak upeču přítelovi dort. Bude to pro mne velký experiment, takže se trochu bojím, jak to dopadne. I tak jsem natěšená jako malé dítě. Myslím, že z toho budu mít větší radost než Abu :-D Mimochodem, koukáte někdo na seriál "Báječné dorty"? Zbožňuju pečení, až si někdy říkám, že jsem si vybrala blbou školu :-P
  4. Se školou souvisí další bod. Ten sprostý pán učitel, o kterém jsem se již dříve zmiňovala, si mě pořád chtěl přidat na FB. Šťouchal do mě a tak a já ho ignorovala, ignorovala.. až do pondělka. Měla jsem asi dobrou náladu, nebo co mě to popadlo. Teď toho docela lituju ... Včera večer mi začal psát a pro jistotu i dneska ráno. Je to teda síla. Máte s něčím podobným zkušenosti? Dosud by mě nenapadlo, že existuje něco horšího než "My mom's on facebook" :-D
  5. Včera jsem viděla porod císařškým řezem. Čím dál tím víc se utvrzuji v tom, že chci pracovat s dětmi. Asi jsem si vybrala blbou školu...
  6. Mám ráda praktické vyučování. Fakt hrozně moc. Nikdy jsem se nešprtala a od malička se neumím učit (navíc čtu hrozně pomalu). Dneska jsme pro změnu trénovali sundavání motorkářské helmy, nasazování krčního límce atd. A za týden nás čeká vyprošťování z auta se vším všudy okolo. Doufám, že nebude moc velká zima :-)
  7. Chystám pro vás cyklus článků o lidech, kteří mi jsou svým způsobem blízcí. Jako první z nich uvedu svoji maminku, protože jsem s ní od počátku své existence. Někdo by mohl namítnout, že to platí i o mém dvojčeti, ale dáma má přednost ;-)
A jak se máte vy?  Co vás baví a co se změnilo v poslední době? Pište, jsem zvědavá :-)

Já jsem ten prcek vlevo..

2 komentáře:

  1. :) na té poslední fotce vypadáš strašně maličká :D báječné dorty taky občas sleduju :) škoda jen,že ty moje nikdy nevypadají tak báječně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné dorty jsou naprosto dokonalý pořad!

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)