7. 10. 2012

Můj názor

Ahoj! :)

Jsem rozladěná, ...
Myslela jsem si, že se budu vyhýbat blogu, dokud se nevyléčím. Ale psát se dá i z postele, že? A hlavně, přinutila mě k tomu ta včerejší šílenost, která se odehrála na blogu Bezegy. Nebyla bych správná kámoška, kdybych s k tomu nevyjádřila.

Co na to říct? Chvilkama jsem dost rozpačitá. Moje povaha je totiž taková, že se prakticky za každou cenu snažím vcítit do druhého. Prostě někoho jen tak neodsoudím, dokud nezvážím všechna PRO a PROTI, která mě v tu chvíli napadnou.
Tááákže: Myslím, že tady hodně lidí přestřelilo. Bez, hodně čtenářů (hlavně anonymové se zase blejskli), a samozřejmě dotyčný hacker. Jeho čin je bez debat odsouzeníhodný, o tom není pochyb. Ani se mi nechce přemýšlet, kdo to mohl být. 

Samotné vloupání na blog se určitě dotklo všech ostatních bloggerů. Připomíná nám to, jak je potřebné hlídat si soukromí a zabezpečovat se. Přiznám se, že já mám dobře asi tak 1 heslo :-P

Ke Kátě. Znám ji a tak mě u ní moc věcí nepřekvapí. Je trošku cholerik - sama to o sobě tvrdí. Naštěstí patří mezi ty, co si to uvědomují a hlavně se s tím snaží něco udělat. Snaží se ohlídat. Tentokrát se jí to tolik nepovedlo a vybouchla. Taky měla proč. Jasně, že se můžete ke všem tvářit jako mílius. Ale stejně to na vás někdy dolehne. A teď to byla ta chvíle. Řekněme si to na rovinu: kdo z vás někdy přešlápl meze slušnosti? Aneb první hoď kamenem.... Někdo jí tam vyčítal, že se měla klidnit, ale sám reagoval dost podrážděně. Všichni poučovaly všechny (až mě to chvílema přišlo vtipný). 
Někteří zas špatně snášejí holou pravdu. Kačka si dovolila své názory říct pěkně z ostra a nezabalené do sladkých slov. A docela jí rozumím. Člověk někdy musí ostatní seřvat, aby ho konečně začali v jeho přání respektovat. Asi se jí stejně jako mě často stává, že pořád někomu něco opakuje a ten dotyčný na ní stejně se*e. Kolikrát tam už říkala, že není Ebay poradce.... Hm? ;-)

Četla jsem její Hate článek jako jedna z prvních a rozhodně z něj arogantnost nečišila ani trošku. Některým lidem to samozřejmě tak nepřipadá a já jim to neberu. Ale znám Bez a můžu o ní říct leccos. Ale že je arogantní? Ani trochu! Naopak od lidí slýchávám mnohem horší věci. Mne se ten článek nijak nedotkl a ani mi nepřišlo, že všechny 13tky hází do stejného pytle. Byl to jen příklad a všichni se toho hned chytly, některých se to dokonce osobně dotklo. Mně je taky kolem dvacítky. Ale vyspělá jsem tak, jak se cítím a chovám ke svému okolí, ne podle věku.

Co se týče samotných podbodů v jejím textu, nemůžu říct, jestli je vše pravda - protože s tím jednoduše nemám tu zkušenost (jistě taky přijde). V tomhle souhlasím s některými komentáři => některé dívky nemusí vědět, že už se na to někdo ptal a pod. Víc trpělivosti, BEZ! To ti říkám i já ;-)
Hodí se to do života, kterej se s nikým nemazlí.

Suma sumárum? Než budete někdo vkládat komentáře i články, zastavte se, prosím, předtím než začnete psát ... a zhluboka se nadechtněte. Mělo by to pomoct ;-) Snažte se vcítit do druhého. Když jsem čtenář, nebudu se ptát na každou blbost. Když jsem autor blogu, nebudu psát obecně, protože to může urazit i lidi, o kterých to vůbec nebylo. A bohužel u podobných témat musím vždy citlivěji volit slova.



Vím, že někteří Bezegu neznají tolik jako já, takže je článek mohl hodně (spíše negativně) překvapit. Takže je neodsuzuji. Ale ponoukám vás, abyste se zamysleli ještě nad nečím, než tenhle extra dlouhý příspěvek dokončím... Co k tomu vedlo? Zajímal jste se někdo o to, co jí trápí, nebo jste jí jen "všichni" vzývali a mysleli si, že je Bohyně, co všechno zvládne..? Že ji můžete otravovat dotazy, které patří spíše odbornicím na mezilidské vztahy, protože ona má hafo času a rad na rozdávání..? Tyhle otázky nemířím na všechny, protože mezi bloggery vidím i inteligetní lidi (dle vzkazů). Stejně si ale myslím, že se někoho dotknou ;-)

Tak pa - už je zase tolik hodin! :-O Mějte se dobře, ať se vám nemoc vyhýbá a buďte k sobě hodní :-*

3 komentáře:

  1. Jsem pravidelná čtenářka blogu Bezegy,ale vůbec netuším,a čem to tu mluvíš..co se stalo?Já jen vím,že když chci na její blog,tak je stránka zablokována/nenalezena...

    OdpovědětVymazat
  2. Stalo se to, že se jí někdo vloupal na účet a psal jí na blog ošklivé příspěvky, kterými ji urážel. Naštěstí ho už má pod kontrolou a předělává ho - proto není přístupný ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Myško, přesně si to vystihla a děkuju i za ,,rady,,; však ty mě znáš ;)

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)