3. 10. 2012

KO

Ano, jsem KO! :D
Nestěžuji si, to ne. Jen jsem stále vyčerpaná. Nemáte někdo tip, jak zvládnout 50 hodin školy za týden? ;) Byla jsem v knihovně a naivně jsem si myslela, že tam seženu nějaké knížky. Zdá se mi, že pro zdravotnické a lékařské obory mají tak jeden, dva výtisky k vypůjčení a myslím, že nebudu daleko od pravdy. Stejně jsem si nakonec vybrala 8 titulů a záhy jsem toho litovala. Určitě váží alespoň 8 kilo!! Táhla jsem to ve dvou taškách do školy a chodila s tím celý den. Teď mě čeká dlouhá noc, protože jsem si počkala s tvorbou prezentace na poslední chvíli (tradičně) :P

Takže velmi krátce: DOBROU NOC :o)


4 komentáře:

  1. Och bože, ta anestezie vypadá děsivě :O. Skoro jako moje MIKRO,MAKRO :D. A nejvíc mě zaujala ta sebeobrana :D. Že mě to pak naučíš ?

    OdpovědětVymazat
  2. Mám i slovní sebeobranu (teda, až mi ji mamka vrátí :D). Jsem zvědavá na první tří hodinovou lekci ve škole. Dám report, jaké to bylo, ale určitě ti nějaký tríčky ukážu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vy potřebujete ve 3. semestru specku patolu, farmu a anestezii? to to máte tak brzy? B

    OdpovědětVymazat
  4. Anonym: nechodím na medicínu :) A nepotřebuji to přečíst celé (naštěstí!), ale speciální knížky pro nás nejsou, takže si musím půjčovat tyhle..

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)