27. 10. 2012

Nákupy za měsíc říjen

Jen co jsem přidala fotky podzimní výzdoby, začalo venku sněžet... Mám přidat zimní výzdobu? :D Třeba se tam oteplí! Ale kdo by to chtěl? Já ne, protože mám sníh moc ráda :)

Na druhou stranu se v těchto dnech, kdy je venku opravdu šero, trochu nudím (navíc se léčím s antibiotiky), takže Vás i sebe zabavím dalším článkem ;)

Představuji Vám své smělé já v 1. homemade videu!!!

Nečekejte ode mne příliš, vlastně to bylo spíš na zkoušku, jestli to vůbec půjde. Nejsem ani nijak extra nalíčená, protože to celé probíhalo hned po škole (a to je na nás znát, přiznejme si to :D). Když jsem se pak na sebe podívala a poslouchala jsem se, dost mě to vyděsilo... Takhle fakt zní můj hlas? Panebože!! V tom videu je někdo jiný, vážně :D


Jak vidíte, má rodinka excelovala a rozhodla se mi celou misi znesnadnit. Mamka dokonce v jednu chvíli začala luxovat... :P Tak doufám, že jsem si tu začátečnickou smůlu vybrala a už to bude jen lepší a pohodovější ;) Mějte se krásně a dejte mi vědět, jak se Vám to líbilo :)

PS: malé balení, které jsem ve videu nemohla najít, je 50ml sprchový šampon od Baley. Vůně třešní a jasmínu .... mňam! :P

Žádné komentáře:

Okomentovat

"The peace be with you" :-)