17. 9. 2012

Když je prohibice, tak se kalí!



V pátek se mi narychlo ozvala nejlepší kámoška, ať k ní dorazím a že si půjdeme někam zatancovat. Poslední dobou se na ni svalilo tolik problémů a starostí, že jsme se spolu s dalšími děvčaty rozhodly ji trochu rozveselit. Protože byla zrovna vyhlášena prohibice, vzaly jsme flašky z vlastních zásob, k tomu přibraly nějaké pochutiny a takto vybavené jsme vyrazily do Prahy.

Připraveny vyrazit

Jako obvykle jsme drbaly kde koho (ale nepomlouváme!), nadávaly jsme na kluky a jejího přítele, s kterým se (už asi po 2154463216142 tý) rozchází a k tomu popíjely různé drinky :) Někdy kolem 11. jsme se začaly připravovat a protože už jsme nebyly úplně střízlivé, vyšly jsme na tramvaj až někdy po půlnoci. Venku se to hemžilo "veselými zjevy", mezi které jsme se asi za chvíli taky připojily :D Takhle nějak vypadala naše cesta do centra:

Z domu hezky v náladičce a s sebou zásoby pití ukryté v kabelkách :P
V tramvaji :D
Focení před řekou a hradem (které na fotce nejsou vidět :D)

Z místních diskoték nakonec vyhrál Zlatý strom (a tím trapným důvodem bylo, že se tam neplatí vstup - ano, jsme teď dost bez peněz). Musím říct, že to tam pro mne je jako bludiště. Když jsme se jednou s Kačkou vydaly na toalety, nemohly jsme pak vůbec najít cestu zpět na parket a udělaly jsme si takovou menší prohlídku všech tamních místností :D Ten parket mi přišel jak ze skla... strašně to tam klouzalo! A Kačka se jednou docela slušně "vymázla".. No jo, pánové se nasmály, ale nám to bylo jedno. Většinou se tam pohybovali cizinci, kteří nás už nikdy neuvidí ;)) 

Tančili jsme až do rána!!

Cesta domů byla neuvěřitelně mrazivá! Foukal silný studený vítr a my byly hladové a unavené... Někdo navrhl, ať se jdeme najíst do nejbližšího fastfoodu. Bylo to něco jako iBurger ?? a všechno tam bylo příšerně nechutný. Předběhly jsme celou frontu, ale Rusáci si mohli nadávat jak chtěli :)) Pak jsme čekali dlouhých 20 minut na ranní spoj domů.
Shloulené na zastávce...

Spát jsme šly asi v 6, takže vstávání bylo srandovní (a to jsem ještě netušila, jaká jízda mě čeká další den). Verča - nejkámoška, s kterou jsem 4 roky seděla v lavici na střední škole, se zrovna chystala darovat 2 tašky oblečení příbuzným do Polska a napadlo ji, že by mi něco mohla dát. Celé odpoledne jsem tak strávila zkoušením různých kousků. Jen jsme se utvrdily v tom, jak je oproti minulosti těžké sehnat obyčejné jednobarevné tričko bez potisků za normální cenu. Nakonec jsem si odvezla plnou igelitku věcí :D

A tak nějak jsem strávila jeden z posledních víkendů před začátkem školy. Někteří z vás si možná všimly, že jedna z mých kamarádek je také blogerka. Schválně, kdo ji pozná?:) Na závěr bych se ráda omluvila, že nejsem moc aktuální (dnes je úterý), ale 2 dny po založení blogu nám vypnuli internet a bez toho vkládat příspěvky neumím ;)

Co říkáte na prohibici a jak jste se k ní postavili vy?
Mějte se báječně a užívejte! :)

1 komentář:

  1. No jo, já jsem šoumen a musím vždycky něco províst :D. A ty fotky jsou strašný :D.

    OdpovědětVymazat

"The peace be with you" :-)